onsdag 12 november 2008

Ljusfestivalen!

Mitt bidrag till Umeå Ljusfestival! :-)


Nej! Detta är min "värmare" för att kunna limma i minusgrader. Plastbacken är utrustad med en 40W glödlampa.


Det blev ett litet bakslag i Måndags när fördäcket var färdigslipat och jag upptäckte att några proppar var för tunna och skruvarna behövde försänkas :-p.
Lite jobbigt med tanke på att jag hade börjat planera för att börja lacka nu på lördag.
Nu hoppas jag att limmet torkar snabbt och att allt flyter så tidsplanen håller..

4 kommentarer:

Elize sa...

LOL!

den vär ju fräck blått!

ska också jobba på båten under helgen! Kikar in och ser hur det flyter! =)

Benjamin C Johansson sa...

Är ljusfestivalen i gång?
Det såg tufft ut. :)

När vill ni åka skidor i vinter då?

Benjamin C Johansson sa...

Ja, jag menar inte att jag tror att du har den inlämnad där, men det vore rätt fränt om du hade det.

Agnes sa...

Hallå!
Jo ljusfestivalen är på g!
Kanske borde lämna in den som bidrag.
Mars - April kanske.
Har ni fått någon snö ännu? Här kom den idag..